Анкета Андрея Староверова ВКонтакте

Фотография Андрея Староверова ВКонтакте

Андрей Староверов



Статус: Имяславие.Исихазм.Старообрядчество.


Удалить страницу vkinfos.ru/id426842143

Обо мне

Имя

Андрей

Фамилия

Староверов

Пол

мужской

Дополнительная информация

Был онлайн ВКонтакте

27 февраля 2019 в 18:23

Устройство с которого заходил

web

Сейчас онлайн

нет

Ид анкеты ВКонтакте

id426842143

Домен анкеты ВКонтакте

oldbeliever888

Деятельность

«Шед некто от здешних, мужу отшелнику молчальствующу, и рече ему: дивлюся отче, како сице терпиши отлучен быти от святыя церкве, и от тоя причащения, и святых собрании? К нему же отвеща человек Божии, и рече: Вся собрания и службы, и праздницы, и причащения, и жертвы, о человече, сего ради быша, яко да очистится человек от грех своих, и вселится Бог вонь, по иже от Христа реченному: Яко приидем Аз и Отец Мой, и обитель в нем сотворим, и вселюся в них и похожду. Егда убо человек храм одушевлен и богоздан будет Божии, и Отец и Сын и Святыи Дух и живет и ходит в нем, отстоит та душа богоносивая от всякия любве церквей зданных, и жертв видимых, собор множества, и праздник человеческих, и ниже в горе сей, и ни во Иеросалимех желает поклонитися Богу. Внутрь бо имать в себе Отца, внутрь же Сына Архиерея, внутрь Дух Истинныи огнь, внутрь жертвенник чистую совесть, внутрь очистилище грехом духовную слезу, внутрь вышнии Иеросалим радостную душю. Прочее яко духовен духовныма очима, духовныя жертвы приносит. Дух бо есть Бог, и покланяющиися Ему в Дусе Истинною достоит покланятися. Вся бо видимая временна суть, якоже рече Павел, аще жертвы, аще приношения. Невидима же вечна, иже суть в Дусе истинно в сердцы бывающи, ихже око не виде, и ухо не слыша, и на сердце человеку прежде пришествия Христова не взыде, яже уготова и откры нам. Сия же вся сподобишася стяжати, яко обожився вселением Божиим, и той прочее в нем. Паче же и себе чтет, зря свою плоть обитель Божию, и дом, и жертвеник, и святилище Богу сущь. Сицевый же ни небеса, ни аггели, ни жертвенник видимыи, ни ино что в мире, или паче мира чтет, множае своего тела церкве, в нем же зрит исполнение Святую Троицу живущу» - Свт. Анастасий Синайский, Иеросалимский патерик, слово 17

Мои настройки анкеты

Разрешено оставить запись на стене

нет

Разрешено комментировать записи на стене

да

Разрешено отправить личное сообщение

да

Параметры анкеты

Интересы и увлечения

Мои интересы

Сократик.

Любимые телешоу

Выборы президента

Любимые цитаты

"Не допустят к жертвенникам, но я знаю другой жертвенник, образом котораго служат ныне видимые жертвенники... который весь дело ума и к которому восходят созерцанием. Ему буду предстоять я, на нем пожру приятное Богу и жертвоприношение и всесожжения, столько же лучшия приносимыя ныне, сколько Истина лучше тени... от сего жертвенника не отвлечет меня никто; изгонят из города, но не изгонят из того града, который горе"
Твор. Свт. Григория Богосл., ч. 1, ст. 382 и 3, изд. Сойкина.

"Тот, кто начнет с того, что полюбит христианство более истины, очень скоро полюбит свою церковь или секту более, чем христианство, и кончит тем, что будет любить себя (свое спокойствие) больше всего на свете", -
Кольридж Сэмюэль Тейлор (1772-1834) - английский поэт, критик.

Имя Бога - Есть Бог :

"Ибо Имя Бога Отца, пребывающее Сущностным образом , есть Единородный Сын Его. А Царство Бога Отца, также пребывающее Сущностным образом, есть Дух Святой".
Св. прп. Максим Исповедник
"Толкование на молитву Господню_Отче наш" (7-ой век.)

"В начале было Имя, и Имя было у Бога и Имя было Бог".
(Имяславский перефраз)
Ев. Ин 1:1

Св.прп. Максим Грек писал в «Слове о крестном знамении, имже мы знаменуемся»:

«Протяжением же долгаго и средняго, сшедшася два естества в Христе, сиречь, Самого Спаса Христа исповедуем совершена Бога, и совершена человека во двою существу и естеству веруемаго и познаваемаго. Положением же перст на челе, исповедуем два некая сия, яко от Бога и Отца родися, яко же и наше слово от ума происходит, и яко свыше сниде по Божественному слову глаголющему, преклони небеса и сниде. А положением перстей еже на пупе, снитие его еже на земли, еже во Пречистей утробе Богоматере безсменно зачатие его, и девятомесячное обитание вселение, явственне возвещаем. А обвожением еже оттуду всея руки на десную и на левую страну, ясне образуем хотящии изнестися горький ответ он от праведных, стоящих одесную Судии, на нечестивых и грешных, по Спасову Божественному гласу, глаголющу к противящымся и непокаряющымся июдеом".

Символ, рекше исповедание, преосвященнаго Афанасия патриарха Александрийскаго:
"Иже хощет спастися, прежде всех подобает ему держати кафолическую веру. еяже аще кто целы и непорочны не соблюдает, кроме всякаго недоумения, вовеки погибнет. Вера же кафолическая сия есть, да Единаго Бога в Троице, и Троицу во Единице почитаем, ниже сливающе Составы, ниже Существо разделяюще. Ин бо есть состав Отечь, ин Сыновнее и Святаго Духа. но Отчее и Сыновнее и Святаго Духа, Едино есть Божество, равна слава, соприсносущно величество. яков Отец, таков Сын, таков и Святыи Дух. не создан Отец, не создан Сын, не создан и Святыи Дух. непостижим Отец, непостижим Сын, непостижим Дух Святыи. Вечен Отец, вечен Отец, вечен Сын, вечен и Святыи Дух. обаче не Три вечны, но Един вечныи. якоже не Три непостижимии, ниже Три несозданнии, но Един несозданныи, и Един Непостижимыи. Подобне, вседержитель Отец, вседержитель Сын, вседержитель и Дух Святыи. обаче не Три вседержители, но Един Вседержитель. Тако, Бог Отец, Бог Сын, Бог и Дух Святыи. обаче не Три бози, но Един Бог. равне, Господь Отец, Господь Сын, Господь и Дух Святыи. обаче не Три господие, но Един есть Господь. зане якоже особно койждо состав Бога и Господа исповедати, христианскою истинною понуждаемся, тако три боги, или три господы, глаголати, кафолическим благочестием возбраняемся. Отец ни от кого есть сотворен, ни создан, ниже рожден. Сын от Отца самого есть, не сотворен, ни создан, но рожден. Дух Святыи ни рожден ни создан, но исходящь. един убо есть Отец, не три отцы. един Сын, не три сыны. един Дух Святыи, не три дуси святии. И в сей Святей Троице ничтоже первое, или последнее, ничтоже более, или мнее, но целы Три Составы Соприсносущны суть себе и равны. Сице яко да по всему, якоже предречеся, Троица во Единице, и Единица в Троице почитается. хотяи убо спастися, тако о Святей Троице..

Жизненная позиция

Полит. предпочтения

Монархические

Главное в жизни

Саморазвитие

Главное в людях

Доброта и честность

Отношение к курению

Резко негативное

Отношение к алкоголю

Компромиссное

Мировоззрение

Старообрядчество (Пакибытие)


Связаться с администратором сайта
Удалить эту страницу vkinfos.ru/id426842143
Добавить отзыв о человеке!
Ваше имя *
Текст отзыва *
Введите защитный код *

Отзыв добавлен!